Terug


Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat zijn de voordelen van de Digitale Polismap?
Wat kost de Digitale Polismap?
Hoe kan ik de Digitale Polismap aanvragen?

Toegang tot de Digitale Polismap

Wanneer ontvang ik de activatielink?
Ik ben mijn activatielink kwijt/Ik heb de activatielink niet ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
Voor het activeren van mijn Digitale Polismap moet ik mijn relatienummer invullen. Waar kan ik deze vinden?
Is het relatienummer hetzelfde als mijn lidmaatschapsnummer van de NKC?
Hoe kan ik inloggen?
Wat is mijn gebruikersnaam?
Ik weet mijn wachtwoord niet meer!
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Kan ik met de inlog gegevens van de DPM ook inloggen op de website van NKC?

Gebruik van de Digitale Polismap

Mijn e-mailadres is gewijzigd, wat nu?
Waarvoor is en hoe werkt de berichtenbox?
Hoe kan ik mijn polis printen?
Als ik een nieuwe verzekering via de Digitale Polismap heb aangevraagd, wat is dan de vervolgprocedure?
Als ik inlog, staan dan al mijn verzekeringen er al in?
Wat kan ik allemaal wijzigen en hoe werkt dit?
Als ik een wijziging heb doorgegeven ben ik dan meteen verzekerd?
Mijn verzekering staat niet in de Digitale Polismap. Hoe kan dat?
Kan ik ook documenten uploaden?
Zit er ook een chatfunctie op de Digitale Polismap?
Kan ik ook de polisvoorwaarden inzien/downloaden?

Schade

Hoe meld ik een schade?
Ik heb mijn schade via de Digitale Polismap gemeld. Moet ik nog een schade aangifteformulier insturen?
Waar staan de noodnummers?

Facturen

De premie is afgeschreven maar ik zie nog geen factuur in mijn Digitale Polismap. Hoe kan dat?
De factuur is zichtbaar in de Digitale Polismap. Wanneer wordt de premie ge´ncasseerd?